Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



статьи

06.04.2023 :: 17:11 / Андрій Старостін
Грузопотоки

Великі нафтові змагання

Нафтові корпорації MOL та OMV з Угорщини та Австрії навесні 2023 р. загострили конкурентну боротьбу за розширення долі на ринках України, Сербії та Румунії



17.06.2021 :: 13:19 / Андрей Старостин
Отраслевая политика

Призрак дизельной перепродажи

Растут шансы перепродажи трубопровода между Украиной и Беларусью. Перспективная перепродажа ценного актива теперь зависит только от активности списка компаний-интересантов - за несколько месяцев «Укртранснафте» позволили сделать всего 1 шаг из 9-ти необходимых



[все] 2 3 4 5 6 7 следующие »  последние 



законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Обращение АЛУ и АР СРДС

ЗВЕРНЕННЯ

АСОЦІАЦІЇ ЛОЦМАНІВ УКРАЇНИ, АСОЦІАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ СЛУЖБ РЕГУЛЮВАННЯ РУХУ СУДЕН УКРАЇНИ

Після набуття незалежності, Україна як морська держава розпочала розбудову відповідних інституцій та інфраструктур морської галузі. На жаль при розбудові інституцій морської галузі було допущено багато помилок, що не дозволило належним чином провести відповідні реформи, зберегти відповідні інфраструктури та запровадити інноваційні цільові програми в морській галузі.

Україна вже фактично є сусідньою державою для Євросоюза, який вже є економічно достатнім та подовжує системно розробляти та впроваджувати нові стандарти економічної політики, та Росії, яка дуже динамічно розвивається та активно впроваджує нові європейські стандарти.

Для більш ефективного використання високого коефіцієнту транзитності та зростаючого потенціалу економіки перед Україною гостро стало питання проведення негайних реформ в управлінні та організації системи управління Мінтрасзв'язку.

Для реалізації цих завдань необхідно провести відкриті дискусії фахівців з визначенням концептуальних питань розвитку галузі, розробити комплексну галузеву та відповідні цільові державні програми.

Ми впевнені, що у подальшому системна реалізація цих програм дозволить на біль якісному рівні вирішувати питання ефективного управління державним майном, проведення реконструкції та будівництва нових інфраструктур, що створить умови для значного зростання перевезень і обробки транзитних та експортно-імпортних вантажів, а також дасть значний поштовх розвитку інших галузей національної економіки.

Одним з найважливіших питань державної морської політики є питання безпечного проходу суден і кораблів у водах України, виконання вимог національних та міжнародних норм у сфері безпеки судноплавства. Виконання цих вимог значно сприятиме інтеграції національної транспортної системи до європейської, підвищить конкурентоспроможність портів та терміналів, а також інвестиційну привабливість морської інфраструктури.

Останні події в Керченській протоці виявили значні недоліки - відсутність відповідної державної програми функціонування системи безпеки судноплавства, не виконання значної кількості міжнародних стандартів у сфері безпеки судноплавства і особливо міжнародної конвенції щодо пошуку та рятування на морі.

Фахівці двох громадсько-професійних організацій при підтримці широких кіл морської спільноти підготували відповідні пропозиції щодо реформування системи управління та організаційних структур в морській галузі, в тому числі державної системи безпеки судноплавства.

Рішенням спільної Конференції Асоціації лоцманів України та Асоціації робітників служб регулювання рухом суден ці пропозиції підтримуються, керівникам асоціацій доручається довести їх до відома керівництва Міністерства транспорту та зв'язку та галузі.

Просимо Вас розглянути ці пропозиції (див. додаток - «витяг з протоколу» спільної конференції) та провести їх публічні обговорення з фахівцями галузі для подальшого їх впровадження у відповідних державних програмах та заходах.

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ

щодо проведення спільної конференції Асоціації лоцманів України (АЛУ) та Асоціації працівників служб регулювання руху суден (АП СРРС)

Порядок денний:

1.Шляхи подальшого розвитку державної системи безпеки судноплавства.

2.Звіти керівників Асоціацій.

3.Різне.

Присутні: (делегати вибрані: один від д 8 працівників)

Делегати від АЛУ: вибрано - 39 чол., присутні - 38 чол.

Делегати від АП СРРС: вибрано - 36 чол. присутні - 34 чол.

Запрошені:

- Асоціація капітанів портів - 1 чол.

- Колегія юристів морського права - 2 чол.

- УкрНДІпроект - 1 чол.

- Представники підприємств - 3 чол.

- ЗМІ - 5 чол.

Рішення: (всі рішення прийнято одноголосно)

По першому питанню порядку денного:

1. Підтримати пропозицію щодо необхідності проведення подальшої реформи в системі управління морської та річкової галузі з метою розподілу державних і комерційних функцій в портах, а саме: вивести службу капітана порту та інспекції державного портового нагляду із складу комерційного підприємства (державного морського торговельного порту) та створити на їх базі державні адміністрації морських торговельних портів.

2.Підтримати пропозицію щодо створення державного об’єднання на базі підприємств, що входять до складу державної системи безпеки судноплавства та які за своїми функція забезпечують безпеку судноплавства в водах України.

3.Ухвалити звернення до керівництва держави та Мінтрансзв’язку щодо необхідності проведення подальшої реформи в системі управління морської та річкової галузі з метою розподілу державних і комерційних функцій в портах.

4.Звернутись до Міністра транспорту та зв’язку України щодо необхідності негайної розробки в край важливих нормативних документів, пов’язаних з забезпеченням безпеки судноплавства в водах України:

- державної програми функціонування державної системи безпеки судноплавства на період 2008 - 2020 років;

- організації системного контролю за виконанням наглядових функцій щодо відповідності технічного стану суден міжнародним та національним нормам, які заходять в українські порти, і особливо, перед їх виходом в море;

- правила плавання суден в Азовському морі та Керченській протоці;

- облаштування та функціонування зовнішніх якірних стоянок суден для навігаційних цілей, з небезпечними вантажами та спеціалізованих якірних стоянок суден (рейдові термінали) для організації вантажених операцій;

- облаштування місць сховища суден при штормових умовах в районі морських портів (порти-сховища);

- організації належного контролю за технічним станом навігаційних глибин на акваторіях та підхідних каналах портів;

- облаштування сучасними навігаційно-гідрографічними та радіонавігаційними засобами та правила експлуатації внутрішніх водних шляхів для безпечного плавання суден по ним;

- впровадження загальних правил плавання та стоянки суден в портових водах та порядку видання обов’язкових постанов по портам;

- впровадження загального порядку буксирного забезпечення в портових водах;

- впровадження національних стандартів щодо використання технологій, устаткування та програмних продуктів, яке використовується для забезпечення безпеки судноплавства.

5. Звернутись до Міністра транспорту та зв’язку України щодо факту зниження рівня компетенції керівництва (директор та перший заступник) державного підприємства ДП «Дельта-лоцман», яке виконую спеціалізованого функції з забезпечення безпеки судноплавства та є відповідальним в системі управління Мінтрансзв’язку за їх виконанням відповідно до міжнародних та національних норм.

По другому питанню порядку денного:

1. Прийняти до відома звіти керівників Асоціацій.

По третьому питанню порядку денного:

1.Доручити Раді АЛУ та Правлінню АП СРРС продовжити роботу щодо утворення об’єднання громадських організацій «Морські збори» з метою консолідації зусиль морської громадськості щодо подальшого розвитку та прискорення реформування системи управління і структурної організації галузі.

2.Провести юридичний аналіз діючих нормативних документів та розробити пропозиції щодо страхування життя морських лоцманів при виконанні своїх обов’язків.

3.Затвердити граничну суму матеріальної та доручити Раді та Правлінню розробити та затвердити положення щодо порядку надання матеріальної допомоги.

4.Організувати єдине технічне забезпечення сайтів АЛУ та АП СРРС.

Секретар АЛУ                                                                         В. Датченко

Секретар АП СРДС                                                                  О. Поляков


 


Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

{DOWN}