Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



статьи

06.04.2023 :: 17:11 / Андрій Старостін
Грузопотоки

Великі нафтові змагання

Нафтові корпорації MOL та OMV з Угорщини та Австрії навесні 2023 р. загострили конкурентну боротьбу за розширення долі на ринках України, Сербії та Румунії



17.06.2021 :: 13:19 / Андрей Старостин
Отраслевая политика

Призрак дизельной перепродажи

Растут шансы перепродажи трубопровода между Украиной и Беларусью. Перспективная перепродажа ценного актива теперь зависит только от активности списка компаний-интересантов - за несколько месяцев «Укртранснафте» позволили сделать всего 1 шаг из 9-ти необходимых



[все] 2 3 4 5 6 7 следующие »  последние 



законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Письмо отраслевой организации работодателей транспорта Киевской области

                                 ГАЛУЗЕВА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТОДАВЦІВ ТРАНСПОРТУ КИІВСЬКОІ ОБЛАСТІ

08113, Київська область                                                                                           тел.:  (044) 459-56-31

Києво-Святошинський р-н                                                                                         факс: (044) 451-91-99

с. Петрушки, вул. Лісова, 1

 

№ 2 від 04.01.2008 р.

                                                                                                                      СЕКРЕТАРЮ РНБО УКРАЇНИ

                                                                                                                      БОГАТИРЬОВІЙ Р.В.

                                                                 Шановна Раїса Василівна!

     Україна за останні три роки втратила більше половини свого ринку міжнародних автомобільних перевезень. Держава відсторонилась від захисту інтересів вітчизняних перевізників і сприяє захопленню ринку міжнародних автомобільних перевезень іноземними компаніями та веде цілеспрямовану роботу по доведенню до банкрутства українських підприємств. Спритними ділками, всупереч ст.58 Закону України «Про автомобільний транспорт», були делеговані функції державного контролю на транспорті комерційному підприємству ДП «СМАП», від діяльності якого державний бюджет України не отримує близько 2,5 млрд. гривень на рік. У 2006 році Антимонопольний Комітет України розслідував справу ДП «СМАП» і зобов'язав Міністерство транспорту привести його діяльність до вимог чинного Законодавства. Керівництво Міністерства не виконало даного розпорядження Антимонопольного Комітету до цього часу. Ми звертались до Генеральної Прокуратури України, Суду, СБУ, МВС які порушували кримінальні справи проти керівників даного підприємства та посадовців Міністерства, але жодним чином це не вплинуло на стан речей. Виявляється що розкрадати Державу можна і за це нікого не покарають! Піком цієї історії стали чартери М.Рудьковського! Кожен громадянин України тепер знає, що ці «чудеса» фінансує ДП «СМАП». Що це за «чудо-підприємство» ДП «СМАП»? Це комерційне підприємство, яке налічує 900 чоловік і представлене на кожному державному пункті пропуску України. Таким чином, ці «комерсанти» мають допуск до державної та комерційної таємниці і є учасниками всіх контрабандних схем! Чим вони займаються? Вони проводять перевірку транспортних засобів на кордоні та продають дозвільні документи для міжнародних перевезень пасажирів та вантажів, а також отримують кошти за надання дозволу за проїзд територією України іноземним транспортним засобам і всі кошти направляють на своє утримання, а це близько 2,5 млрд. грн., які в свою чергу складаються з офіційної та тіньової частини. Скільки за рік прослідувало транспортних засобів через Україну і скільки за це отримав Бюджет Держави? За рік в Україну заїжджає понад 1 млн., вантажівок та автобусів, і жодної гривни від цього Бюджет України не отримує, бо гроші надходять до ДП «СМАП». Як показує світова практика, з одного авто збирається від 50$ до 600$ дорожнього збору, що за рік дасть від 100 до 500млн.$. В жодній країні світу такої корупційної структури не існує, бо ці функції покладено на митницю. Дана структура існує навіть при відсутньому кошторисі і всі кошти переганяє у тінь за допомогою фіктивних схем. Що до забезпечення дозвільними документами українських перевізників, то і тут ДП «СМАП» попереду всього світу, тому що дозвільні документи у нас дорожчі від 5 до 15 разів, і за них здирається понад 50 млн.гривень. Про яку тут конкуренцію можна говорити, якщо у нас існують «квоти та алгоритми розподілу дефіцитних дозволів»! Це алгоритми по плануванню нашого банкрутства! Варто зазначити, що країни ЄС з 2005р. працюють за бездозвільною системою і Україна має до цього приєднатись у відповідності до Резолюції ЄЕК ООН SP4.

З повагою,

Голова правління         Chernenko_signature.jpg     В.М. Черненко


 


Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

{DOWN}